Мета: формувати уявлення про надзвичайні ситуації; узагальнити знання про стихійні лиха; розвивати вміння правильно діяти у надзвичайних ситуаціях, виробляти вольові якості, уміння загальмувати страх, запобігти проявам паніки, виховувати дисциплінованість, прищеплювати бережливе ставлення до власного здоров’я та життя.
Обладнання: ілюстрації з теми «Надзвичайні ситуації», респіратор, ватно-марлева пов'язка, протигаз, вогнегасник.
«Не той пропав, хто в біду попав, а той пропав, хто духом занепав!»
Хід заходу
І. Організаційний момент.
II. Актуалізація опорних знань.
Мозковий штурм. Створення мотивації.
- Сьогодні ми поговоримо про надзвичайні ситуації, що можуть виникнути внаслідок природних явищ, а також про ситуації, що спричинені діяльністю людини. Що ж означає поняття «надзвичайні ситуації»?
Немає коментарів:
Дописати коментар