середу, 11 жовтня 2017 р.

Урок мислення "Невичерпна сила дуба"


В.О. Сухомлинський започаткував проведення уроків мислення серед природи, які він називав «мандрівкою до джерел мислення і мови». Проводячи уроки милування природою, Сухомлинський на кожному занятті спонукав дивуватися, помічати, відчувати, думати і творити.
   Особливість цих уроків – зацікавити, захопити дитину чарівним світом навколишньої природи, дати імпульс для польоту думки, фантазії, допитливості. Краса навколишнього світу є джерелом натхнення для дітей.
   Уроки мислення серед природи педагоги називають школою думки, без якої не можливо уявити ефективну розумову працю школярів. Від любові і бережливого ставлення до всього живого у природі – до любові до кожної людини, до своєї Батьківщини і планети Земля в цілому. Від краси природи – до краси людської душі – головна ідея, що закладена і реалізується під час проведення уроків мислення серед природи.
   Нещодавно в 2 – А був проведений урок мислення «Невичерпна сила дуба». Мета уроку - вчити учнів спостерігати за навколишнім світом, читати сторінки природи, порівнювати, узагальнювати; розширити знання учнів про дуба, що він живий, розвивати уяву дітей, формувати позитивні емоції та почуття, збагачувати словниковий запас, розвивати мислення і мовлення учнів; виховувати любов до природи, бережне і турботливе ставлення до неї.
   Діти відгадували загадки про дуб, добирали найгарніші слова, вітали від імені Землі, Сонця, дощику, квітів, людини. Звучала цікава розповідь про це священне величне дерево, діти декламували напам’ять вірші, водили хоровод «Гайда в ліс, знайдемо жолудь». Затамувавши подих, слухали казку, яку склала класний керівник Семеніченко Л. О.
   Після спостережень учитель пропонує дітям скласти казку про дуб, нагадує, що в казках усі розмовляють: і пташка, і сонечко, і травинка, і листочок, і дерева.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Час навчатись!

Час навчатись!