середа, 29 березня 2017 р.

Найбільше в світі багатство– це здоров’я



Проблема збереження здоров’я в усьому світі стає дедалі актуальнішою. Необхідно вчити дітей бути здоровими душею й тілом, розкривати їм цінність здоров’я як найбільшого людського надбання. Здоров’я - одне з основних джерел радості, щасливого повноцінного життя. Здоров’я - це стан життя і діяльності людини за умови відсутності хвороб, фізичне, психологічне, соціальне і духовне благополуччя. Щоб бути здоровим, необхідно досягти гармонії з природою, людьми і самим собою.

Основні форми забезпечення здоров'я учнів на уроках:
  • Фізкультхвилинки
  • Рахунки
  • Вправи для очей
  • Вправи для формування правильної постави
  • Пальчикова гімнастика
  • Дидактичний матеріал
  • Психогімнастика
  • Точковий масаж
  • Казкотерапія
  • Кольоротерапія
  • Тренінгові вправи
  • Музикотерапія
  • Театральна педагогіка
  • Ігри

У своїй педагогічній діяльності прагну створити сприятливе здоров’язберігаюче середовище. Намагаюсь доповнити зміст програм і підручників творами, у яких пропагується здоровий спосіб життя. Забезпечую рухову активність учнів на уроках та в позаурочний час. Рухова активність сприяє збільшенню в клітинах речовин, що сприятливо позначається на настрої, підвищує працездатність, покращує емоційний стан дитини. Сім’ю вважаю осередком збереження і зміцнення здоров’я дитини. Тому практикую лекції для батьків, спільні спортивні та оздоровчі заходи, зустрічі з фахівцями з питань охорони здоров’я.
Здоров’язберігаючі технології поєдную з інтерактивними технологіями навчання, технологією створення ситуації успіху. Усмішка осяє обличчя дитини, запалить вогник в очах. Індивідуальна, парна, групова форми роботи сприяють покращенню рівня соціальної адаптації, допомагають уникнути шкільних навантажень.

Виділяю фізкультхвилинки, рухливі ігри під час перерв, пальчикову гімнастику, хвилинки релаксації, проведення певного етапу уроку на свіжому повітрі. Дітям до вподоби вправи-імітації, вправи-пантоміми, вправи під словесний віршований супровід, що його чудово може доповнювати тиха, повільного чи середнього темпу музика (відповідно до виду рухів). Гімнастику для очей проводим на заняттях, де переважає розумове навантаження або працюють дрібні м'язи кисті руки, під час фізкультхвилинок та динамічних перерв.
Психогімнастика допомагає зміцнювати психіку дитини, розвивати емоційно-вольову сферу, допомагає знімати напруження, емоційно-негативні переживання, сприяє руховій активності дітей. Завжди пам’ятаю слова В.О.Сухомлинського: «Я не боюся ще й ще раз повторювати: турбота про здоров’я - це найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра у власні сили».

Немає коментарів:

Дописати коментар

Час навчатись!

Час навчатись!