середу, 29 березня 2017 р.

Нам свято веселе зима принесла

1-й вед.
Гей, панове, поспішайте,
Цього залу не минайте.
Всіх запрошую на бал —
Новорічний карнавал!
2- й вед
Будуть ігри, будуть танці,
Подарунки для дітей.
Станьмо зараз круг ялинки —
Привітаємо гостей.


1 уч: Нумо, діти, ближче, ближче
До ялинки підійдем.
Наше свято новорічне
Дружно й весело почнем.
2 уч: Хай наповниться ця зала
Танцями й піснями.
Щоб ялинонька заграла
Перлами-вогнями.
3 уч: Не впізнать ялинку в залі,
Не така росла в ліску.
Там вітри її гойдали,
Запорошену в сніжку
А тепер, мов зірка сяє
В золотистому вінку
4 уч: Добрий день, ялинонько
В золотім наряді!
Ми тобі, ялинонько,
Дуже, дуже раді!
5 уч: Здрастуй, люба нам ялинко!
Здрастуй, радісна пора,
Каблучки цокочуть дзвінко –
Веселиться дітвора.
Усі діти запрошуються до хороводу «Хоровод, хоровод, пляшет маленький народ…»

Ведучий:
Ой як весело у нас. Друзі, а яке ж Новорічне свято без Дідуся Мороза і Снігуроньки? Діти! Повторюйте за нами:
Ой, Дідусю наш хороший,
Ти до нас прийди з морозом!
Швидше стукай у вікно,
В гості ждем тебе давно.
Ми у коло стали,
Pазом погукали:  Діду Морозе! Снігуронько!
Заходять Дід Мороз і Снігуронька.

Дід Мороз:
Добрий день! У добрий час
Завітали ми до вас!
Правда, трохи забарились,
Бо дороги снігом вкрились,
Легко втрапити в замет
Або з’їхати в кювет.
Тож, хоч дуже ми спішили,
Та авто своє лишили
І до вас через ярки
Йшли на лижах навпрошки.
Снігуронька:
Добрий день вам, любі друзі!
У шкільному веселому крузі,
Сієм, вієм, повіваєм,
З Новим роком вас вітаєм!

Дід Мороз: 
Всім привіт, дорослі й діти, 
В цей святковий добрий час 
Час чудовий, час привітний 
Радий бачити я вас 
Я - каазковий сивий дід. 
Мене знає цілий світ.
Я з дарунками мандрую,
Щастя й долю всім віщую
Щиро зичу усім вам
Щоб росли ви і міцніли,
Щоб за все, що ви робили, 
Було радісно батькам.

Снігуронька: 
Я зимою прокидаюсь,
В білу шубку одягаюсь,
В кришталеві чобітки.
Серед лісу моя хата,
Я до Вас прийшла на свято
Мої любі дітлахи!
Діти стають на хоровод «Білий снігу сніженьку, простели доріженьку…»

Дід Мороз: 
Вітаєм, вітаєм,
Усім вам бажаєм,
Щоб ви виростали
Здорові, красиві,
Веселі, щасливі,
Уважні, правдиві.
Снігуронька:
Щоб добре ви вчились,
Щоб більше ви знали,
Трудились, дружили
І успіхи мали!
Дід Мороз:
Бачу, як вас тут багато,
Хто великий, хто малий
Розпочнемо наше свято
Зустрічаймо Рік Новий. 
1. Новий Рік:
Я тут, я Рік Новий.
Я ще малий, але зростати буду.
Я щастя радісних надій
Приніс всім добрим людям
Так грими , веселе свято,
Вийся масок дружний рій
Йду слідом за старшим братом,
Я рік Новий, я Рік Новий!!! 

2. ЗИМА:
Вітаю вас, вітаю всіх!
Мене усі чекають,
І хоч бояться морозців,
Все ж весело стрічають.
Ви чули казку, ніби я
Жорстока і презл
Та це неправда, скажу вам
Душа моя – співуча.
3. Дорога біла стелеться, і краю їй нема.
Сніжок мете. Метелиця. Прийшла до нас зима.
4. Ми прийшли на ваше свято
З Новим роком всіх вітати
Сяй, ялиночко, ясніш,
Грай, музико, веселіш.
Ведучий:
Дружно в коло становімось,
За руки міцно ми берімось,
Про ялинку заспіваєм, Потанцюєм і пограєм.
Пісня «Морозець» - виконують учні 1 класу
Хоровод «У лісі, лісі темному…»

Ведучий:
Діти, допоможіть мені засвітити ялинкові вогні.
Давайте разом скажемо такі слова:
Ялинка, ялинка, ялиночка!
Зеленая пушиночка.
Займись вогнями різними:
Кольоровими, іскристими.
А зараз я запропоную вам кілька запитань, а ви на них голосно і дружно відповідатимете.
Ви готові відповідати “так” чи “ні”?
Діти:
Так!

Снігуронька:
Веселитись і танцювати будемо?
А біля ялинки співати?
А пустувати й гомоніти?
Відповідати урок на 12 будемо?
Пропускати уроки будемо?
Добре працювати будемо?
Тата і маму слухатись будемо?
Дотримуватись правил поведінки будемо?
Дружити будемо?
Діти запрошуються для виконання пісні «Сніжок»
Танець «Ляльки»

Сніжинка 1:
За вікном летять сніжинки
І сідають на вікні.
Ми танцюєм круг ялинки
І співаємо пісні.
Сніжинка 2:
  Чарівниченька-зима!
Ти прийшла вже недарма –
Гори снігу намела,
нам дарунки принесла!
Закружляв сніжинок рій,
Здрастуй, здрастуй, рік Новий!

Сніжинка 3:
Ми сніжинки, ось де ми -
Білі зірочки зими,
Подружились ми з вітрами
Й закружляємо над вами.
Сніжинка 4: 
  Добрий день, усім-усім,
Щастя й радості в ваш дім.
Ми сніжинки-веселинки
Теж зібрались до ялинки.
Учень:
Здрастуй, білий, пухнастий, веселий сніжок!
Здрастуй госте, зима – чарівниця.
Викликай же на гірку малят, на лужок,
А мороз хай рум’янить їм лиця.
Новоріччя настало. Вітаємо ми
Вас із радісним святом красуні — зими!

Учень:
Де не гляну я надворі -
Всюди бачу білий колір.
Сніг січе безперестанку,
Зима трудиться до ранку.
І мороз не угаває,
Йому вітер помагає.
Хоровод «Ми хотіли танцевать, танцевать, танцевать…»
Гра “Сніжна кулька”

1. Ми любим дні морозні
  І щедрий сніговій,
  І зорі заворожені.
  Ми любим рік Новий!
2. Іде зима з бадьорістю,
  Із свіжістю, з прозорістю,
  З прогулянками лижними
І ще з святами різними. 
3. Ми прийшли на свято до ялинки,
Зеленіють голочки – хвоїнки.
В залі пахне лісом і смолою,
Хороше, ялиночко, з тобою.
4. Так гарно, гарно прибрана
Ялиночка у нас:
І блискітками срібними,
І безліччю прикрас.

5. Ялиночка – красунечка,
Ліхтарики блищать.
Хороші подаруночки
Під вітами лежать.
6. А ми в долоні плещемо,
Нам дуже, дуже весело
В такий веселий день.
7. Ти, ялинонько духмяна,
У сріблисту сукню вбрана,
З лісу ти до нас прийшла,
Свято дітям принесла.
8.З новим роком, любі друзі,
Ми вас всіх вітаємо!
І найкращого у світі
Щиро побажаємо!
Пісня «Попід вікнами мороз ходить - щулиться».
Ти, ялинонько духмяна,
У сріблисту сукню вбрана,
З лісу ти до нас прийшла,
Свято дітям принесла.
Пісня «Попід вікнами мороз ходить - щулиться»
Хоровод «Если весело живеться, щелкай так…»

Дід Мороз:
Бажаємо щасливих, світлих днів,
Здоров’я, успіхів і друзів щирих!
Щоб цілий рік лунав і сміх, і спів
Щоб цілий рік жили в добрі і мирі люди.
Снігуронька:
Дуже гарно виступали:
І співали, й танцювали.
Вірші, ігри і пісні –
Все сподобалось мені!
Даємо на прощання слово
Що через рік прийдемо знову,
Принесемо пухнастий сніг,
Щастя й радість на поріг.
Вчитель: 
Із Новим роком вас ми всі вітаєм,
Здоров'я вам, щасливих, світлих днів!
Хай вашу долю завжди осяває
Блакитне небо й золото ланів!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Час навчатись!

Час навчатись!