суботу, 1 квітня 2017 р.

Аплікація з паперу

              
    Трудове навчання                    
Тема. Аплікація з паперу. Пос­лідовність дій під час створення аплікацій.     
Практична робота: виготовлення аплікації «Пейзаж»
Мета: Ознайомити дітей з поняттям «Пейзаж». Розвиток  дбайливого, відповідального, шанобливого ставлення до  природи (вміння бачити красу природи, розвиток творчої уяви,  фантазії дітей). Виховувати бажання приносити людям радість,  правильне і дбайливе ставлення одне до одного.
Обладнання: Підручник, зразок, картон, кольоровий папір, шаблони, олівець, клей, пензлик, ножиці.

                                                                      Хід уроку
I. Організаційна частина.
II. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Вступна бесіда. Хвилинка тиші
  

Вчитель: Послухайте історію.                                       
«В одному лісі росли  дерева, що вміли розмовляти. У літні сонячні дні, знемагаючи  від спеки, дерева перешіптувалися один з одним так тихо, що  навіть птахи не могли розібрати, про що вони шепочуться. Зате, як тільки піднімався вітер, у лісі починалася така гучна розмова,  що її міг почути кожен. Самою балакучої в лісі була осика. Її  дзвінкий голос не замовкав і в полудень. Осика любила погомоніти, як і Береза, а Ялинка навпаки. Ялинка була на  рідкість мовчазна і замислена. Вона, на відміну від своїх  струнких і красивих сестер, росла однобокою і кривою. Ялинку не любили її лісові побратими, хоча   жодному з них вона  не зробила нічого поганого. Вона не затінювала їм сонце,  не  шелестіла, як дуб або ясен. Взагалі вона вела себе дуже  скромно. Але дерева засвоїли  манеру ставлення один до  одного - по зовнішності. По одягу, по красі гілок і будові крони.

А Ялинка була поганулею. Це і послужило приводом для глузувань самолюбного ясена, молодого красеня Клена та  Берези з вишукано тонкими гілками.  Ось така історія».
 - Діти, а серед людей зустрічаються такі люди, як Ялинка,  Береза, Дуб, Ясен?
- Що головне у людині – краса зовнішня чи краса духовна?
- Якщо зовні красива людина має чисту, добру душу, то така  людина є по-справжньому красивою.
 ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
- Сьогодні на уроці ми будемо створювати аплікацію з паперу,  виготовимо «Пейзаж». Майстер Папірчик буде нам допомагати,  давати поради.
IV. Вивчення нового матеріалу.
1. Словникова робота
Пейзаж – це зображення природи.

2. Алгоритм виконання практичної роботи
o Обери картон-основу
o За шаблоном розміть і виріж різні дерева (ялинку, тополю, дуб)
o Наклей усією поверхнею дерева
o Розмісти додаткові деталі.
3.   Інструктаж з техніки безпеки Робота з  ножицями  
4. Закріплення пояснення
- Пейзаж можна зображувати різноманітним, залежно від пори  року: осінній, зимовий, весняний, літній.
o Чим будуть відрізнятися такі пейзажі?

Фізкультхвилинка
Трава низенька-низенька,
Дерева високі-високі,
Вітер дерева колише, гайдає,
Птахи летять, відлітають,
А діти тихенько за парти сідають.
V. Практична робота.
Допомагаю індивідуально. Використовую поточний інструктаж.
(Діти виконуютьпейзаж під музику «Пори року. Осінь. П. Чайковського»).
VI. Аналіз і підсумок уроку.
Картинна галерея - виставляються роботи учнів.

VІI. Прибирання робочого місця.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Час навчатись!

Час навчатись!